سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

نظر
&

دانلود نرم افزار طراحی Vizoo3D xTex v2.2 نسخه ویندوز


 

 

  • دانلود نرم افزار طراحی Vizoo3D xTex v2.2 نسخه ویندوز

    Vizoo3D xTex


    نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا با هر وسیله ای که در اختیار دارید یک عکس با متریال یک پارچه و هم سطح بسازید . اگر از فتوشاپ خسته شده اید و اسکنر های حرفه ای برای اسکن کردن ندارید می توانید با کمک این نرم افزار و یک دوربین عکاسی یا یک اسکنر معمولی ، مواد یک پارچه و هم سطح را به شکل عکس با کمترین زمان درست کنید . ارن نرم افزار تمامی نقشه ها را به طور خودکار ایجاد می کند و تنها کافی است عکس گرفته شده یا تصویر اسکن شده را به نرم افزار معرفی کنید تا کار را شروع کرده و در کمترین زمان آن را به شما تحویل دهد . با نرم افزار Vizoo3D xTex که دارای الگوریتم های خاص می باشد می توانید بافت هایی یکپارچه درست کنید ، اما بدون کمک اغین نرم افزار باید ساعت ها وقت بگذارید و با نرم افزار های متنوع و با ابزار هایی مثل اسکنر حرفه ای یا … کار کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را بگیرید اما با این نرم افزار تنها لازم است یک عکس را به آن معرفی کنید تا نتیجه دلخواه شما را ارائه کند .

    نرم افزار Vizoo3D xTex


    دارای دو نوع الگوریتم ویژه است که با نام های tiling – Stitching و Synthesis در نرم افزار شناخته می شوند و هر کدام ویژگی خاصی را به همراه دارند به عنوان مثال هنگام انتخاب سنتز ، می توانید اندازه خروجی را سفارشی کنید و از نمونه های کوچک بافت های بزرگ ایجاد کنید . در این نرم افزار می توانید مقدار شفافیت نمونه کار را کنترل و مدیریت کنید و به هر مقدار که دلتان بخواهد آن را کدر یا شفاف کنید تا نهایتا نتیجه دلخواه شما به دست بیاید . همچنین اگر یک ماده دارید که دارای چند رنگ می باشد لازم نیست هر بار از رنگ های مختلف عکس بگیرید تنها کافی است رنگ را از درون برنامه انتخاب کنید .

    Vizoo3D xTex - v2.2

    Tired of Photoshop and Crazybump? You can now profit from the unbeaten xTex workflow even if you do not own our scanner. Use images from the internet, from a flatbed scanner or a digital camera and create seamless materials faster than ever before.xTex creates all maps automatically . Select the textures to create and load your image into xTex. Et voilà .


     گالری تصاویر
     لینک دانلود