سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

نظر
&

دانلود Marvelous Designer v9.5 Enterprise 5.1.445.28680


 

 

  • دانلود Marvelous Designer v9.5 Enterprise 5.1.445.28680

    به روز رسانی :


    1399/03/10نسخه v9.5 Enterprise 5.1.431.28667 اضافه شد.

    Marvelous Designer

    نرم افزاری است حرفه ای و جذاب جهت طراحی لباس و الگوسازی لباس های طراحی شده به صورت کاملا مجازی با گرافیک بسیار بالا . شما به وسیله این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزار های جانبی برای طراحی لباس های خود نداشته و می توانید به صورت کاملا حرفه ای طرح های خود را اجرا نمایید و رندر گیری کنید . جدیدترین نسخه این نرم افزار به همراه فیلم آموزشی را در یک پکیج کامل می توانید از سایت دانلود فارسی دریافت نمایید . امروزه طراحی لباس و مد جز پر درآمدترین رشته های مورد توجه در جهان می باشد که قطع یقیین می توان آنرا از مشاغل پول ساز هنری نیز به حساب آورد . افرادی که به این رشته سوق پیدا کرده و آنرا دنبال می کنند در پایان تحصیلات خود اشراف کاملی نسبت به طراحی لباس ، خیاطی و نوع دوخت ، رنگ و جنس پارچه و . . . پیدا می کنند . یکی از مهمترین ویژگی های

    نرم افزار Marvelous Designer

    را به جرات می توان محیط کاربری آسان و یادگیری سریع فوت و فن های آن دانست . در این نرم افزار شما می توانید تمامی تغییرات در الگو طراحی شده خود را با جزئیات مشاهده می کنید و تنها با چند کلیک موس الگوهای طراحی شده را به هم دوخته و تغییر دهید . نرم افزار Marvelous Designer می تواند با نرم افزار های دیگر طراحی سه بعدی همچون مایا و 3D Max  و . . . سازگار باشد .

    Marvelous Designer v9.5 Enterprise 5.1.431.28667

    Marvelous Designer allows you to create beautiful 3D virtual clothing with our cutting-edge design software. Finally breathe life into your designs with tools that enhance quality while saving you time. From basic shirts to intricately pleated dresses and rugged uniforms, Marvelous Designer can virtually replicate fabric textures and physical properties to the last button, fold, and accessory.


     گالری تصاویر
     لینک دانلود